Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
Впровадження сервісу екстреної комунікації врегульоване на законодавчому рівні – Ігор Бондаренко
Опубліковано 09 вересня 2022 року о 14:33

Про законодавчі зміни стосовно процесу запровадження єдиного екстреного номера 112 заступник міністра внутрішніх справ повідомив під час прямого включення до ефіру Media Center Ukraine.

Ігор Бондаренко зазначив, що Закон України «Про систему екстреної допомоги населенню за єдиним телефонним номером 112» у першій редакції був прийнятий ще у 2012 році. Однак була нагальна потреба у змінах, потрібних для безпосереднього впровадження сервісу екстреної комунікації насамперед з урахуванням військової агресії рф. І наразі ці потреби законодавчо врегульовані.

«По-перше, це технічна складова. Ми не будемо залежати від інфраструктури наземних регіональних комунікацій, тобто технічно змінюємо застарілу модель, наслідувану з радянських часів. А в логічній частині обробки екстреного виклику зміни полягають у тому, що людині у разі складної ситуації, що вимагає залучення декількох служб, не треба телефонувати за кількома номерами. Всю інформацію вона повідомляє оператору 112, який автоматично бачить місце розташування абонента, формує картку події, заповнює згідно з новою методикою чіткий план реагування і задіює оперативно-диспетчерські підрозділи, які безпосередньо обслуговують це місце. Далі підрозділи здійснюють реагування за готовим чітким алгоритмом», – роз’яснив Ігор Бондаренко.

Він зазначив, що затверджені зміни приводять українську модель екстреного реагування до стандартів ЄС.

«Деякі країни наразі здійснюють модернізацію власної інфраструктури служб, щоб привести її у відповідність до загальноєвропейської. У США діє інша служба – 911. Але логіка її реагування співставна. Ми йдемо разом з усім цивілізованим світом, уніфікуємо досвід і робимо це за надскладних обставин – під час повномасштабної збройної агресії», – наголосив заступник міністра.

Посадовець зазначив, що пілотний проєкт єдиного екстреного номера 112 буде впроваджуватися на Київщині. 

«До кінця року ми матимемо технічну можливість задіяти номер 112 у Києві та Київській області. На час перехідного періоду функціонуватимуть номери 101, 012, 103, але вони будуть зворотної переадресації. Ми не втратимо жодного звернення і будемо забезпечувати необхідне реагування», – запевнив Ігор Бондаренко.

За його словами, упродовж наступного року проєкт масштабуватиметься на інші регіони у тісній співпраці з органами місцевої влади й урахуванням спроможностей на місцях. 

«Мова йде не лише про зміну логіки маршрутизації викликів, а й про готовність реагувати на місцях. Тому у деяких регіонах проводимо інвентаризацію щодо потреб сил і засобів, які будуть здійснювати безпосереднє реагування. Вони мають відповідати новій методиці реагування і нормативам: час прибуття на місце, комплекс заходів, які мають виконати по прибуттю тощо. Наше завдання визначити необхідний критичний розмір заходів з модернізації, які ми маємо спільно з органами місцевого самоврядування провести на місцях», – зазначив Ігор Бондаренко.

Окремо він зауважив, що проєкт 112 є лише одним з інструментів виконання системою МВС свого основного завдання – створення безпекового середовища в країні. Паралельно триває робота, зокрема, щодо створення системи обліку і контрою обігу зброї, спільно з колегами з Мінрегіополітики проводиться масштабування проєкту «Безпечна країна».

 


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux