«Вашу карту заблоковано», «з вашого рахунку підозріла транзакція», «ми здійснюємо перевірку клієнтів»… Зловмисники використовують різні способи, аби отримати доступ до банківських даних.
Жертвами телефонної афери стали двоє черкащанок. Жінкам на мобільний телефон зателефонував невідомий, представившись представником служби безпеки одного з банків, зловживаючи довірою, дізнався реквізити банківських карток, після чого з банківських рахунків потерпілих зникли грошові кошти майже 60 тисяч гривень.
Правоохоронці вкотре наголошують, співробітник банку ніколи не запитує особисту інформацію!
Ким би не представився співрозмовник, ніколи:
- не повідомляйте дані банківської картки, особливо CVV, термін дії картки, одноразові паролі з SMS, дані авторизації в онлайн-банкінгу;
- підключіть смс-інформування стосовно операцій з платіжною карткою;
- встановіть індивідуальні ліміти на операції зі своєю платіжною карткою.
Навіть в умовах війни, співробітники банку, або працівники держустанов не запитують таку інформацію.
Для платежів або переказів обирайте перевірені сервіси.
Якщо ваша особиста інформація все-таки стала відома третім особам - зателефонуйте на спецлінію 102!
Сектор комунікації поліції Черкаської області
