Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
Кожен виклик на лінію «102» це справа особливої терміновості!
Опубліковано 30 грудня 2020 року о 15:03

Від початку року в Черкаській області зареєстрували 355 700 викликів.

Робота йде в цілодобовому режимі, а навантаження не кожному під силу. На Черкащині виклики 102 обслуговує до 5 працівників.

Основне завдання працівників 102 оперативно зафіксувати та відреагувати на всі повідомлення, які надходять від громадян. На те, аби опрацювати повідомлення про вбивства, розбої, застосування зброї, домашнє насильство, ДТП з травмованими та загиблими оператору дається не більше 30 секунд. На повідомлення про незначні повідомлення – до двох хвилин.

З перших секунд оператор фіксує в електронній карті, надану абонентом інформацію і, паралельно, передає її диспетчеру. Останній вже приймає рішення, які наряди поліції мають виїхати на місце події. При спілкуванні з оператором, намагайтеся давати чіткі відповіді, не слід затягувати розмову чи телефонувати у нетверезому стані.

Пам’ятайте! Телефонуючи на лінію 102 аби «повеселитися», ви позбавляєте допомоги тих, хто її потребує!

Цього року за завідомо неправдиві повідомлення складено 3 915 адміністративних матеріалів за статтею 183 КУпАП.

Сектор комунікації поліції Черкаської області

 


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux