Від початку року в Черкаській області зареєстрували 355 700 викликів.
Робота йде в цілодобовому режимі, а навантаження не кожному під силу. На Черкащині виклики 102 обслуговує до 5 працівників.
Основне завдання працівників 102 оперативно зафіксувати та відреагувати на всі повідомлення, які надходять від громадян. На те, аби опрацювати повідомлення про вбивства, розбої, застосування зброї, домашнє насильство, ДТП з травмованими та загиблими оператору дається не більше 30 секунд. На повідомлення про незначні повідомлення – до двох хвилин.
З перших секунд оператор фіксує в електронній карті, надану абонентом інформацію і, паралельно, передає її диспетчеру. Останній вже приймає рішення, які наряди поліції мають виїхати на місце події. При спілкуванні з оператором, намагайтеся давати чіткі відповіді, не слід затягувати розмову чи телефонувати у нетверезому стані.
Пам’ятайте! Телефонуючи на лінію 102 аби «повеселитися», ви позбавляєте допомоги тих, хто її потребує!
Цього року за завідомо неправдиві повідомлення складено 3 915 адміністративних матеріалів за статтею 183 КУпАП.
Сектор комунікації поліції Черкаської області