У Києві працівники поліції пройшли тренінг щодо комунікації з дітьми, які постраждали від насильства під час війни
Під час навчального курсу працівники підрозділів «102» та диспетчерської служби опанували механізми ефективного реагування та спілкування з дітьми, які звертатимуться за допомогою в поліцію.
Тренінг під назвою «Ефективне реагування на звернення дітей під час війни з особливою увагою до випадків гендерно зумовленого, зокрема домашнього насильства» організовано за сприяння ОБСЄ.
Під час практичних занять учасники тренінгу разом з експертками ГО «Ла Страда Україна» відпрацювали навички ідентифікації постраждалих дітей від насильства та жорстокого поводження, вивчили особливості спілкування з дітьми різних категорій, зокрема, дітей з інвалідністю, дітей-кривдників.
Такі знання особливо важливі для операторів «102», які першими приймають дзвінки та повідомлення.
Були відпрацьовані різні запити, з якими до них могли звернутися постраждалі, та реагування на такі ситуації.
Також під час навчального курсу працівники поліції розглянули питання захисту дітей від кібербулінгу, відпрацювали алгоритми взаємодії з різними службами для належного реагування на дитячі проблеми.
Навчальний курс пройшли працівники підрозділів ГУНП в Дніпропетровській, Запорізькій, Київській, Кіровоградській, Миколаївській, Одеській, Полтавській, Сумській, Харківській, Черкаській, Чернігівській областях та м. Києві.
Департамент комунікації
Національної поліції України



