Чоловік записав розмову із шахраєм та передав нам запис, щоб поділитися своєю історією, аби й інші люди могли навчитися розпізнавати телефонних шарлатанів.
Черкащанин отримав дзвінок від невідомого номера. Він прийняв виклик, і чоловік, який представився співробітником банківської установи, почав розповідати про те, що з карти Богдана здійснено дивні транзакції. “Співробітник банку” запропонував надати йому номер картки та інші дані, щоб він міг провести детальний аналіз картки й зупинити переказ, який нібито здійснено до країни агресора. Але черкащанин зрозумів, що це шахрайська схема (слухайте аудіозапис).
Ми нагадуємо та попереджаємо про основний вид шахрайства “Банківський працівник” або просто, – фішинг. Це найулюбленіший спосіб шахраїв отримати доступ до вашої банківської картки.
На ваш мобільний телефон надходить дзвінок, людина представляються працівником банку і починає з вами бесіду в ході якої розвідує вашу конфіденційну інформацію, щоб згодом використати її для доступу до ваших заощаджень.
Запам’ятайте назавжди, жоден банк ніколи не дозволить своїм працівникам шляхом використання телефонії спілкуватися на тему ваших конфіденційних даних. Дзвінок може носити лише інформативний характер, вимагати від вас можуть лише кодове слово, яке ви повідомляли у фінустанові як пароль, щоб підтвердити певні дії з вашими картками.
Тому, якщо вам телефонують з банку, у жодному разі не повідомляйте ніяких даних про себе і свої карти – вся потрібна інформація у них присутня. І ні в якому разі, ніде і ніколи, не повідомляйте нікому три цифри (CVC-код), що на звороті вашої карти та строк її дії.
Сектор комунікації поліції Черкаської області