«Вашу карту заблоковано», «з вашого рахунку підозріла транзакція», «ми здійснюємо перевірку клієнтів»… Зловмисники використовують різні способи, аби отримати доступ до банківських даних.
Найчастіше шахраї працюють за такою схемою: телефонують та повідомляють щодо спроби здійснення атаки на ваш картковий рахунок, викрадення з нього коштів, або необхідності продовження дії кредитної картки чи підвищення кредитного ліміту на ній. Особа, яка телефонує, представляється працівником банку або служби охорони банку.
Для того щоб заволодіти вашими коштами їм необхідна наступна інформація: пароль від банківської картки; секретне слово, SMS-код, який прийшов на номер мобільного телефону, номер банківської картки, термін її дії, CVV2-код тощо.
Поліцейські застерігають, щоб не потрапити на гачок шахраїв, запам’ятайте:
- працівник банку не має права з’ясовувати або уточнювати особисті дані клієнта;
- ніколи нікому не повідомляйте номер банківської картки, термін її дії, CVV2-код, а також паролі, що надходять в SMS-повідомленні;
- зателефонуйте на контактний номер вашого банку та з’ясуйте чи дійсно відбувалася атака на вашу картку та чи потрібно її перевипустити;
Залиште заявку оператору, що з вашим картковим рахунком намагалися вчинити шахрайські дії та заблокуйте картку. Якщо про проблеми з рахунком повідомляє телефоном "банківський працівник" чи "представник мобільного оператора" – зателефонуйте у банк чи до оператора та з'ясуйте ситуацію.
Лише ваша пильність та здоровий глузд убезпечить вас від шахрайських дій зловмисників.
Відділ комунікації поліції Черкаської області